Belgium
Valuta:

Verzenden & retouren

Verzending
Terugkerende of het uitwisselen van items
Je hebt 30 dagen vanaf de datum van verzending aan een item terug te komen voor een uitwisseling of een terugbetaling. Let op: je hebt 14 dagen om te ruilen of items in de aanbieding of verkoop items terug te keren.

Niet-herbruikbare artikelen
Een product zal alleen geaccepteerd voor de uitwisseling of terugbetaling als het ongedragen, onbeschadigd en in nieuwe staat wordt geretourneerd. Alle body piercing wordt verzonden in doorzichtige plastic zakken en verzegeld met een fraudebestendige label waarmee klanten de items te bekijken en nog steeds gebruik maken van onze fantastische retourbeleid Wij zullen echter niet ruilen of enig onderdeel van de body piercing terug te betalen als we dat geloven verzegelde verpakking is geopend of geknoeid. Dit heeft geen invloed op uw wettelijke rechten.
Als een item is gegraveerd we niet in staat zijn om een ​​uitwisseling te bieden of te zorgen voor een volledige terugbetaling. We zullen echter bieden een terugbetaling 50%.

Omruiling / retour FAQ
Wat moet ik doen als ik mijn factuur kwijt?
Maak je geen zorgen als u uw factuur kunt u nog steeds uw item terug te keren verliezen. Verpak het item dat u wilt terugkeren en ook uw gegevens en uw ordernummer (dit kunt u vinden op onze e-mail of door te kijken in Order Geschiedenis in uw online account) en laat ons weten wat u zou willen ruilen of terugbetaling.

Hoe lang duurt het om een ​​terugkeer te verwerken?
Na ontvangst van uw pakket streven wij ernaar om uw rendement zo snel mogelijk te verwerken - meestal binnen 48 uur. Op drukke periodes van het jaar, duurt het maximaal zeven werkdagen voor uw terugkeer te verwerken.

Kan ik ruilen voor een duurder artikel?
Ja, als het vervangende onderdeel is duurder dan het geretourneerde artikel zullen wij contact met u op voor de betaling van het verschil.

Wat gebeurt er als het item ik wil in ruil niet op voorraad is?
Als we niet het item dat u wilt in ruil op voorraad hebben, wordt u gecontacteerd door onze klantenservice team binnen de 30 dagen en bood een alternatief artikel of volledige terugbetaling.

Hoe lang moet ik wachten op een terugbetaling?
Wij zullen uw terugbetaling zo snel mogelijk verwerken meestal binnen 48 uur na ontvangst. Wij sturen je een e-mail te laten weten hebben wij het punt ontvangen en verwerken. Een terugbetaling zal normaal rond 5-7 werkdagen om te verschijnen in uw account, maar dit kan ook afhangen van uw bank.

Mijn punt is defect en ik wil het terug.
Goederen worden aangemerkt als defect als ze worden ontvangen beschadigd zijn, of wanneer een fabricagefout voordoet binnen 30 dagen na aankoop. Houd er rekening mee dat de punten die zijn beschadigd als gevolg van slijtage niet worden beschouwd als defect te zijn. Als u denkt dat uw product defect is neem dan contact met ons op, die zal adviseren over hoe om het item terug te komen voor reparatie / vervanging als geretourneerd binnen de garantieperiode.

Annuleren of wijzigen van een bestelling
Controleer en plaats uw bestellingen zorgvuldig omdat we niet veranderingen kunnen maken zodra wij het hebben ontvangen. Als u wilt om producten toe te voegen aan uw bestelling dient u een nieuwe bestelling te plaatsen.
Als u de details van uw afleveradres te wijzigen, items te verwijderen uit uw bestelling of de bestelling te annuleren, neem dan contact op met onze Customer Services team tussen 8:30-05:30, van maandag tot vrijdag (behalve feestdagen)

Consumer Contracts Regulations 2016
Deze wetgeving biedt u de volgende annuleringskosten rechten wanneer u online of per telefoon te kopen: U hebt het recht om te annuleren uw contract op voorwaarde dat u uw recht uit te oefenen niet langer dan 14 dagen na de dag waarop u de goederen of diensten te ontvangen.